

De impact van Covid-19 is voelbaar én zichtbaar over de hele wereld, ook in ons bedrijf. Binnen Linde heeft de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten, patiënten, (onder)aannemers, zakelijke partners, de gemeenschap en de omgeving waarin we actief zijn de allerhoogste prioriteit
We nemen de uitbraak van Covid-19 zeer serieus. Bij het uitvoeren van onze dagelijkse werkzaamheden hebben we aanvullende voorzorgsmaatregelen genomen met betrekking tot reizen en hygiëne, evenals het managen van gewenst gedrag van onze werknemers en externe (onder)aannemers, om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken. Daarnaast is ons doel om de negatieve impact van het virus op onze productie en leveringen te minimaliseren.
We volgen de ontwikkelingen en aanbevelingen van de lokale autoriteiten op de voet en we hebben crisisplannen ontwikkeld om onze leveringen zo goed mogelijk te kunnen garanderen. Onze crisisplannen houden rekening met alternatieve oplossingen voor productie en logistiek, aanpassingen in personeelsbezetting, het aanvullen van reserves, etc. met als doel zo goed mogelijk voorbereid te zijn op mogelijk toenemende complicaties in het productie- en distributieproces.
We streven er naar om risico’s met betrekking tot onze werknemers tot een minimum te beperken en stimuleren thuis werken daar waar mogelijk. Als kritische leverancier in deze moeilijke tijden moeten we echter fysiek aanwezig zijn om onze klanten in nood te ondersteunen. We zijn vooral trots op die medewerkers die ervoor zorgen dat onze leveringen gecontinueerd kunnen worden - onze productie- en verkoopcollega's, chauffeurs en onderaannemers. Ze volgen allemaal nauwgezet de richtlijnen voor de volksgezondheid op, zodat onze producten veilig bij de klanten en patiënten aankomen.
Door samenwerken zullen we er in slagen deze uitdagende tijden te doorstaan.